Familjerådgivningen i Kyrkslätt

I familjenrådgivningen kan man diskutera ärenden som gäller parrelationer, familj, människorelationer och personliga livet. Du kan komma ensam, tillsammans med din partner eller med din familj.

Diskussion förs till exempel vid kriser inom samliv, familjeproblem eller ärenden som berör skillsmässor. Familjerådgivarna har tystnadsplikt och besöken är avgiftsfria. Familjerådgivningscentralen betjänar i första hand personer bosatta i Sjundeå, Kyrkslätt och Ingå.

Ta kontakt:

Vi erbjuder samtalshjälp och tidsbeställning via numret 0400 889 315 (mån kl. 13-14, tor kl. 10-11).

Du kan lämna dina kontaktuppgifter på svararen och då kontaktar en familjerådgivare dig. Du kan också använda denna blankett för att bli kontaktad.

Vi träffar kunder via videoförbindelse, telefon och på mottagningen. Diskussionstiderna som erbjuds av familjerådgivningen är vanligtvis mellan kl. 8-16.

Adressen i centrum är Eriksberget 4, 02400 Kyrkslätt.
I Veikkola finns mottagningen i Veikkola församlingshem, Sportstigen 1, 02880 Veikkola.

fjärilar