Hjälp och stöd
I livet finns goda och svåra tider. Församlingen hjälper dig med sorg, ensamhet, sjukdom eller med annan sorg.
Du kan kontakta församlingens diakoniarbetare. Med diakoniarbetaren kan du prata och få stöd i livet.
Diakonarbetaren hjälper också med ekonomiska svårigheter.
Med diakoniarbetaren kan du prata om glädje och sorg i livet. Diakoniarbetaren hjälper också med andliga frågor.
Dom kan också hjälpa med olika officialla papprena.
Kom ihåg att boka tid på förhand.